Novawhere Purmerend

Novawhere Purmerend

woensdag 17 november 2010

Vandaag druk bezoek!















Huiskamer 2e etage Novawhere

Pa net telefonisch gesproken, zat lekker voetbal op tv te kijken. Hij had een goeie dag, voelde zich sterk ondanks dat het voor hem toch een hele drukke dag was met veel bezoek.

De hele dag door heeft hij bezoek gehad. 's Morgens zijn Theo en Marietje en later Loes geweest. 's Avonds Tonnie en Ellen en Lidy en Arjen. Pa is heel erg tevreden over de verzorging en heeft het helemaal naar zijn zin. Niets is een probleem en Pa mag alles vragen, ze zijn er om hem te helpen! Alles gaat zoals hij het wil en op tijden dat hij dat wil. Is er bezoek tijdens de lunch, krijg je je lunch gewoon later.

Het eten is prima! Vanmiddag heeft hij een lekker warm broodje gegeten, alleen wist hij niet te vertellen wat er op dat broodje zat, was voor hem niet herkenbaar. 's Avonds weer heerlijk gedineerd (vlees met spitskool en aardappelpuree) met de buurvrouwtjes in de huiskamer dat was reuze gezellig!



Spitskool en aardappelpuree....




Hij vond het vele bezoek vandaag erg leuk en het deed hem heel erg goed!


Groetjes Ruud

2 opmerkingen:

  1. Was op kantoor even aan het kijken. Hoeishetmetfrans ziet er erg leuk.

    Ik las van het drukke bezoek van woensdag, maar dat was zelfs nog drukker want 's morgens zijn Annette en Mark geweest en 's middags Nienke, Sidney en Nina.
    En Trudy uiteraard, die komt elke dag even langs vanuit haar werk.
    Pa is blij met rollator maar heeft ook een rolstoel gekregen zodat hij bij goed weer misschien zelfs nog even naar buiten kan.

    Mocht ik nog nieuwtjes horen mail ik het wel zodat we alles op de site kunnen zetten.

    Zag trouwens dat er zelfs vanuit andere landen op de site gekeken wordt. Zal ie leuk vinden!

    Gr, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dan was het echt een drukke dag zeg! Die rolstoel heb ik inderdaad dinsdag gezien, staat voor zijn deur he?
    Ja graag, alle nieuwtjes doorgeven zet ik het wel op de site. Zoals je ziet heb ik je mailtje bij de reacties gezet... hoort hier bij toch?

    Ja, er kijken inderdaad ook mensen in het buitenland naar de site, klopt helemaal. Dat komt door mijn eigen blog, daar had ik ook een stukje op gezet met de link naar "Hoe is het met Frans. Heb daar div. lezers in Amerika en Canada. Leon uit Canada is een trouwe lezer van mijn Blog en heeft ook al gereageerd op Pa en hij wenst hem het beste.

    BeantwoordenVerwijderen