Novawhere Purmerend

Novawhere Purmerend

donderdag 16 december 2010

Een berichtje van ons bezoek aan oom Frans

Lieve familie,

Even een berichtje van ons bezoek aan oom Frans.
Onderweg op de afsluitdijk vroeg Henk: jullie hebben toch wel overleg gehad dat we nu komen. Dat waren ze vergeten dus hebben we vanuit de auto gebeld met het huis en gevraagd of we konden komen.
Annie en Frans waren erg blij elkaar te zien. Oom Frans noemde het wel een paar keer.
We kregen van een vriendin van Lydie die op bezoek was het blogadres.
Wat een prachtig  en waardevol document. Als Pa en Ma hier komen laat ik het hen zeker zien,ook zoveel mooie herinneringen van vroeger staan erop.
Oom Frans heeft veel verteld tijdens het bezoek, over zijn jonge jaren in Duitsland, tante Corrie en met Ma over vroeger, ze wisten samen zoveel.
Ik vroeg me af of het niet te lang zou zijn, nu lees ik in het verhaal van Jon dat het vermoeiend was. Ik had daar duidelijker in moeten zijn. Onze excuses daarvoor.
We waren onder de indruk van zijn levenskracht, hij vertelde over zijn gesprek met de arts en over zijn ziekte, hoe het tot dusver verlopen was en wat hij voor de toekomst kon verwachten.
Toen Ma hem vroeg of hij er tegenopzag zei hij: ik heb een mooi leven gehad, een goed huwelijk met Corrie en fijne kinderen,veel om dankbaar voor te zijn en eens komt de tijd...
Omringd door jullie liefde en goede zorgen van de mensen van het Hospice wensen we jullie alle goeds in deze kostbare periode die jullie nog met hem mogen delen.

Warme groet en liefs van Annie,Ferry, Henk en Lies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten