Novawhere Purmerend

Novawhere Purmerend

dinsdag 14 december 2010

Veel herinneringen opgehaald


                                              Zusterkamertje.....

Na een goede uitleg hoe ik er moest komen kwam ik rond half zeven aan in kamer 266. Frans zat in een stoel (ik mag Frans zeggen) televisie te kijken hij was blij verrast mij te zien, wat kan die man lullen, vijf kwartier in een uur. Heel veel herinneringen opgehaald die hij vroeger beleefd had, hij zag er best wel goed uit en hij vertelde dat hij een goede dag had we hebben over zijn ziekte gesproken hij heeft geen pijn zegt ie. We hebben zelfs bijna onder de stoel gelegen van het lachen hij vond het schitterend. Frans kreeg limonade en ik kreeg koffie aangeboden die goed te drinken was. Hij verteld wel alles een paar keer maar dat mag de pret niet drukken op een gegeven moment vertelde hij dat er nog meer bezoek kwam?????? het was inmiddels al ruim een uur later toen ik afscheid van hem nam we hebben samen genoten en ik ben blij dat ik bij hem op bezoek geweest ben. Aan zijn bovenkamer mankeerd niets hij is nog heel goed bij en weet alles goed te noemen en heeft nog veel belangstelling voor diverse onderwerpen. 
  
gr. Bob

Geen opmerkingen:

Een reactie posten