Novawhere Purmerend

Novawhere Purmerend

maandag 22 november 2010

Een goede maandag

Vanmiddag een bezoekje gebracht aan Pa. Toen ik aan kwam stonden Nien, Nina en Syd op het punt weg te gaan. Hij had genoten van het bezoek van Nina, zijn achterkleindochter.

In de ochtend had Wil gebeld. Ook dat vond hij erg fijn, evenals straks het dagelijks bezoek van Trudy. Vanavond komen Lidy en Arjen. Ik denk dat hij thuis nog nooit zo vaak bezoek heeft gehad.

Pa had een goede dag. Hij had weer goed geslapen, want "dat doe ik hier wel goed". Hij had ook stevig ontbeten (Brinta) en had als lunch een tosti genomen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij in een week tijd 4,5 kilo is aangekomen. Zijn horlogebandje begon te klemmen.

Ik heb een uurtje met hem gebabbeld. Hij had weer een heldere blik in zijn ogen en interesse in zijn omgeving. Toen ik weg ging keek hij al weer uit naar het volgende bezoek, Trudy met het krantje.

Ik hoop dat hij nog een tijdje in deze conditie mag blijven.

John.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten